«

»

jul 24

El Barça l’equip més influent del món a les xarxes socials

Barça som i seremEl Barça lidera la llista de la revista Forbes  com el club esportiu més influent a les xarxes socials, basant-se en tres criteris: el nombre d’aficionats, el nombre d’interaccions (comentaris, m’agrades, retuits) i els ingressos generats a través dels contingut patrocinats.

Tot i que el recompte de seguidors no coincideix amb les xifres que maneja el club, que sobrepassa els 203 milions, el motiu és que probablement l’estudi no té en compte totes les xarxes socials en les quals està present al Barça.

El Barça, amb els seus 145 milions de seguidors, ha estat objecte 1450 milions d’interaccions entre juny de 2015 i juny de 2016, i ha generat 25.300.000 de dòlars en ingressos de contingut patrocinat publicat a les xarxes socials .

Després del Barça hi trobem el Reial Madrid amb 141 milions de seguidors, però que només ha generat 601milions d’interaccions, menys de la meitat del Barça. El Manchester United, Arsenal, Chelsea i Bayern de Munic son els següents a la llista mentre que l’equip de bàsquet de Los Angeles Lakers, és el primer equip no de futbol de la llista en el setè lloc s la 7. Els Golden State Warriors i els Cavaliers de Cleveland, es trobem respectivament a la 8a i 10a posició. El Manchester United és el novè.

Ara fa un any el setmanari nord-americà Adweek també situà el FC Barcelona al capdavant pel que fa a la creació de continguts a través de les seves plataformes digitals i, sobretot, a partir de les xarxes socials.

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: